2016年7月7日 星期四

藜麥雪耳糖水

藜麥(quinoa),  因為個個都話營養價值高, 而且有豐富植物性蛋白質, 對食素既人黎講係好好既選擇 ****但我唔係茹素的****

老實講, 我大約食左半年, 唔覺得身體有咩變化
~~除左自我感覺良好左~~
不過, 對身體冇害既野, 而個個都話營養價值高既食品, Keep住食都OK既~~
平時我多數都係加埋落D飯度煮, 因為夠方便
不過人總係要試下新野既, 於是就整左個藜麥雪耳糖水

材料:
藜麥 4湯匙
雪耳 1朵
紅棗 4-5粒 (去核)
杞子 1湯匙
水 5-6碗 (上圖的飯碗size)
冰糖 適量

做法:
1. 雪耳浸發後洗淨並切成小塊
2. 水煲滾後, 加入雪耳, 紅棗及杞子, 煮大約10分鐘
3. 加入藜麥再煮多10分鐘
4. 最後加入冰糖調味
(圖中果碗我係加左冰糖+黑糖, 因為冰糖岩岩得返少少~~如果只用冰糖的, 應該唔會咁深色的)

同場加映, 尋晚為食蚊又要霸位食飯

沒有留言:

張貼留言